دوره “راهنمای عملی دستیابی به رویاها” دوره “راهنمای عملی دستیابی به رویاها” دوره “راهنمای عملی دس

دوره “راهنمای عملی دستیابی به رویاها” دوره “راهنمای عملی دستیابی به رویاها” دوره “راهنمای عملی دس
دوره “راهنمای عملی دستیابی به رویاها”

دوره “راهنمای عملی دستیابی به رویاها”

دوره “راهنمای عملی دستیابی به رویاها”

 
توضیحات استاد عباس منش درباره ضرورت استفاده از این دوره

انگار همین دیروز بود که در یک تاکسی پیکان مدل ۷۵ بدون کولر!!! داشتم داد می زدم “اسکله باهنر ۲ نفر”!!!

توی اتاق ۹ متری با دیوارهای سیمانی و حمام و دستشویی مشترک با ۳ خانواده دیگر (که بیش از ۲۰ نفر می شدیم) در منطقه پایین شهر بندرعباس زندگی می کردیم.

همون موقع ها بود که تصمیم گرفتم آینده دلخواهم رو رقم بزنم و به رویاهام برسم. وقتی یادِ اون روزها می افتم، میبینم اون مشکلات و تضادها خیلی بهم کمک کرد تا انگیزه و انرژی بیشتری برای حرکت به سمت رویاهایم داشته باشم.

بعد از اون به دنبالِ سطحِ عمیقی از آگاهی ها بودم. شروع به مطالعه و شروع به عمل به آنچه می‌آموختم، کردم و هر بار که یکی از این آموخته‌ها ثمر می‌داد، ایمان من هم قویتر می‌شد که:

“می‌شود”… “امکان پذیر است”

اما باز هم به دنبال قوانینی بودم که همه جوره حریف منطق قوی، نجواهای ذهنی و باورهای محدود کننده‌ای باشه که گاهاً سر بر می‌داشت و می‌خواست به من ثابت کنه که این کارها وقت تلف کردنه.

خوشبختانه خداوند جدیتم رو دید و هدایتم کرد و حقیقتِ قرآن رو به من رو شناساند.

قرآن به من و به آنچه از قوانین کیهانی آموخته بودم، پشتوانه داد.

قرآن به من ایمان داد… ایمانی که مهم‌ترین منبع انگیزه برای ادامه راهم بوده است.

و الان که در بهترین کشورِ دنیا هستم و شروع به ساختنِ ویلای دوست داشتنی ام در ملک ۶۰ هکتاری‌ در بهترین ایالت آمریکا و کنار زیباترین ساحل دنیا که آرزوی دور و درازِ آن سالهام بوده، نموده‌ام…

الان که در جنگلِ خودم قدم می‌زنم، جلوی برکه‌ای به تماشای مرغابی‌ها می‌نشینم که جزئی از ملکِ شخصی‌ام در ثروتمندترین کشورِ جهان است، می‌خوام بر اساسِ این تجربه‌های شخصی، که بخش کوچکی از موفقیت هام است، به عنوان فردی که از رانندگیِ تاکسی در بندرعباس، تونسته آرزوهاش روتجربه کنه، با تمام توانم به شما هم بگم:

“این قوانین جواب می‌ده و زندگی تو تحت کنترل آگاهانه خودته…”

فرقی نمی‌کنه الان کجا هستی و چه موقعیتی داری… اگر آروزیی در دلت شکل گرفته، تو نیز مانندِ من که از اون شرایط واقعاً وحشتناک مالی به استقلال مالی به تمام معنا، به آرامش و به رضایت واقعی از زندگی رسیدم، می‌تونی با همین قوانین و راهکارهای دوره راهنمایی‌های عملی دستیابی به رویاها، آروزهات رو تبدیل به جزئی از تجربه زندگیت کنی…

سیدحسین عباس منش


مقدمه دوره راهنمای عملی دستیابی به رویاها:

 
 
 
00:00|32:23
 
 
Download video

دانلود فایل تصویری به مدت ۳۲ دقیقه


 
 
 
۰۰:۰۰
 
۰۰:۰۰
 
 

دانلود فایل صوتی به مدت ۳۲ دقیقه

 

 



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید






|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : مسعود رفیعی آرانی
تاریخ : پنج شنبه 23 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: